Oferta

HomeOferta

Serwis Instalacji LPG

Regenerujemy praktycznie wszystkie instalacje LPG dostępne na rynku auto-gazu.

Masz problem z diagnozą? Możesz się umówić na komputerową diagnostykę instalacji:

NECAM, KOLTEC, AG-SGI, AG-DGI,Vialle i inne.

Możliwość serwisu tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty.

Zalety instalacji gazowej w samochodzie

Oszczędzanie na kosztach paliwa jest ważne i rozwiązanie to pozwala na uzyskanie oszczędności nawet do 40%. Uzyskanie takiego wyniku jest możliwe dzięki zastosowaniu różnorodnych rozwiązań, takich jak różnice w cenach paliw, w tym benzyna, gaz, ropa, a także podnoszenie wydajności elementów instalacji. Dzięki zastosowaniu tych rozwiązań, możliwe jest uzyskanie efektywności i oszczędności w dłuższej perspektywie czasowej. Dlatego warto zastanowić się nad tymi rozwiązaniami i skorzystać z nich, aby uzyskać korzyści finansowe i ekologiczne. Możliwość oszczędzania na kosztach paliwa to ważny czynnik w dzisiejszych czasach, gdy koszty energii stale rosną, a nasza planeta potrzebuje naszej troski i dbałości.

Montaż instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu firmy AC-Stag

Najnowsza generacja sterowników Q-generacja: Qmax,Qnex,Qbox

BASIC

Stworzony specjalnie do silników 1-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa. Cechuje go zaawansowanie techniczne, wyróżniające rodzinę sterowników Q-generacji, połączone z ekonomicznym pakietem wbudowanych funkcji.
Dedykowany do automotive
Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych.
Kompatybilność ISA2
Kompatybilny z wcześniejszymi sterownikami STAG-300 ISA 6 i 8 pod kątem zastosowanej wiązki. Można go stosować zamiennie. Wymiana starszego typu sterownika na  STAG-300 QMAX BASIC odbywa się na zasadzie Plug&Play - wystarczy odpiąć stary sterownik (np. uszkodzony) i włożyć nowy. Bez zbędnych przeróbek wiązki otrzymujemy instalację nowej generacji.]

PLUS

Q-generation to najnowsza grupa sterowników (QBOX, QNEXT, QMAX) stworzona przez najbardziej doświadczonych konstruktorów marki STAG. Wszystkie sterowniki łączy ta sama funkcjonalność, a różni sposób montażu i mocy silnika, do których są dedykowane.

Q-generation jest odpowiedzią na potrzeby motoryzacji i montażystów, daje szerokie spektrum rozwiązań technologicznych jak i sprzętowych. Teraz montażysta może sam dokonać wyboru o sposobie montażu QBOX czy QNEXT, a właściciele „dużych” aut  z mocnymi silnikami mogą liczyć na sprawdzone technologie i wysokie osiągi czyli na QMAX

Dedykowany do automotive

Czyszczenie Układów LPG

Przedłużanie Żywotności Instalacji LPG

Serwis I Diagnostyka Instalacji LPG

Serwis Holenderskich Instalacji LPG

Iinstalacje lpg firmy AC-Stag

Stag: Gofast

GoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja,”full group”). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu.  Stworzony sterownik oparty jest na 32 bitowym procesorze i komponentach automotive, dzięki czemu zyskał nowoczesną budowę i niezawodność użytkowania

Funkcjonalność:     

  • platforma sprzętowa oparta na szybkim procesorze 32 bitowym,
  • bezawaryjność-  zastosowane komponenty automotive ,
  • możliwość rozbudowy oprogramowania o nowe funkcje,
  • możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo.

Rodzaj silnika: pośredni wtrysk paliwa
Maksymalna ilość cylindrów: 4
Rodzaj paliwa autogaz: LPG i CNG
Czas gwarancji sterownika: 2 lat

Możliwości programowe

•    podgląd parametrów pracy na oscyloskopie,
•    mapa czasów wtrysku benzyny 2D,
•    paliwo LPG/ CNG,
•    filtr sygnałów obrotów silnika,
•    praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie),
•    ustawienie maksymalnego obciążenia silnika na gazie,
•    typ silnika standard i turbo,
•    zubożanie Mazda ™,
•    próg odcinania dotrysków,
•    wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu,
•    podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych,
•    mapa korekcji od temperatury gazu,
•    obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie),
•    ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych,
•    sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym,
•    ciepły start (start&stop),
•    automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu,
•    opcja „zubożanie na zimnym silniku” - ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG),
•    wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu,
•    autokalibracja - opcja "wszystkie jednocześnie",
•    automatyczne dopasowanie mnożnika,
•    inteligentna obsługa dotrysków - ta funkcja eliminuje potrzebę funkcji "zubożanie mazda",
•    odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny,
•    detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu,
•    test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer,
•    opcje zmiany sekwencji wtrysku,
•    korekcja przepływu wtryskiwaczy,
•    korekcja czasu otwarcia-zamknięcia wtryskiwaczy,
•    sygnał stacyjki z impulsów wtrysku benzyny,
•    informacje o samochodzie i instalacji gazowej,
•    przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.

Stag qbox

QBOX PLUS zaawansowany technologicznie sterownik, o rozbudowanej funkcjonalności, który daje możliwość  idealnego dostrojenia instalacji autogaz praktycznie w każdym samochodzie.
QBOX PLUS  został stworzony na bazie sprawdzonych  sterowników z rodziny STAG-4 i STAG-300. Przeznaczony jest do  pojazdów z 4-cylindrowymi silnikami z pośrednim wtryskiem paliwa.
Zalety QBOX PLUS:
•    аutoadaptacja OBD,
•    nowatorska autoadaptacja ISA3,
•    obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
•    rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów,
•    nakładanie paliw w momencie przełączenia.
32-bit procesor dedykowany do automotive
Procesor zaprojektowany i wyprodukowany  do użytku w samochodach,  o doskonałych cechach użytkowych.
5 lat gwaracji producenta
Bezpieczeństwo na długie lata
Najdłuższa gwarancja z rodziny produktów STAG, potwierdzająca doskonałość sterownika.

Uniwersalny sterownik z możliwością wyboru rozbudowanego systemu autoadaptacji.

1.

Autoadaptacja OBD

Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Wpływ na skład mieszanki ma nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.
2.

Autoadaptacja ISA3

ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. ISA3 to:
* dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
* precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
* rozpoznawanie trybów zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
* podgląd sygnału sondy lambda z OBD samochodu.
3.

Autoadaptacja ISA3

Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych. STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa. STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.

STAG 400 DPI

Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja STAG 400 DPI.

STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

Zalety instalacji STAG 400 DPI

  • precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny
  • utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
  • innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
  • automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
  • schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
  • zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
  • niezwykła precyzja autokalibracji.
  • wbudowany adapter OBDII/EOBD.
  • rozbudowany system autodiagnozy.
  • zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
  • mapa graficzna 3D.
  • obsługa dotrysków.
  • odczytywanie korekcji ECU.
  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
  • przejrzysty program do kalibracji.

Komunikacja z OBD II/EOBD

Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:

  • ISO-15765
  • ISO-14230
  • ISO-9141

Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.

Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.