instalacje lpg AC Stag

Nowości:

Stag: Gofast.

GoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja,”full group”). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu.  Stworzony sterownik oparty jest na 32 bitowym procesorze i komponentach automotive, dzięki czemu zyskał nowoczesną budowę i niezawodność użytkowania

Funkcjonalność:     

  • platforma sprzętowa oparta na szybkim procesorze 32 bitowym,
  • bezawaryjność-  zastosowane komponenty automotive ,
  • możliwość rozbudowy oprogramowania o nowe funkcje,
  • możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo.


Możliwości programowe:
•    podgląd parametrów pracy na oscyloskopie,
•    mapa czasów wtrysku benzyny 2D,
•    paliwo LPG/ CNG,
•    filtr sygnałów obrotów silnika,
•    praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie),
•    ustawienie maksymalnego obciążenia silnika na gazie,
•    typ silnika standard i turbo,
•    zubożanie Mazda ™,
•    próg odcinania dotrysków,
•    wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu,
•    podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych,
•    mapa korekcji od temperatury gazu,
•    obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie),
•    ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych,
•    sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym,
•    ciepły start (start&stop),
•    automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu,
•    opcja „zubożanie na zimnym silniku” - ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG),
•    wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu,
•    autokalibracja - opcja "wszystkie jednocześnie",
•    automatyczne dopasowanie mnożnika,
•    inteligentna obsługa dotrysków - ta funkcja eliminuje potrzebę funkcji "zubożanie mazda",
•    odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny,
•    detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu,
•    test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer,
•    opcje zmiany sekwencji wtrysku,
•    korekcja przepływu wtryskiwaczy,
•    korekcja czasu otwarcia-zamknięcia wtryskiwaczy,
•    sygnał stacyjki z impulsów wtrysku benzyny,
•    informacje o samochodzie i instalacji gazowej,
•    przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.

Stag qbox:

QBOX PLUS zaawansowany technologicznie sterownik, o rozbudowanej funkcjonalności, który daje możliwość  idealnego dostrojenia instalacji autogaz praktycznie w każdym samochodzie.
QBOX PLUS  został stworzony na bazie sprawdzonych  sterowników z rodziny STAG-4 i STAG-300. Przeznaczony jest do  pojazdów z 4-cylindrowymi silnikami z pośrednim wtryskiem paliwa.

Zalety QBOX PLUS:
•    аutoadaptacja OBD,
•    nowatorska autoadaptacja ISA3,
•    obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
•    rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów,
•    nakładanie paliw w momencie przełączenia.

32-bit procesor dedykowany do automotive
Procesor zaprojektowany i wyprodukowany  do użytku w samochodach,  o doskonałych cechach użytkowych.

5 lat gwaracji producenta
Bezpieczeństwo na długie lata
Najdłuższa gwarancja z rodziny produktów STAG, potwierdzająca doskonałość sterownika.

Uniwersalny sterownik z możliwością wyboru rozbudowanego systemu autoadaptacji.

1. Autoadaptacja OBD
Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Wpływ na skład mieszanki ma nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

 

2. Autoadaptacja ISA3
ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD.
ISA3 to:
•    dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
•    precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
•    rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
•    podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

3. Automatyczny kasownik błędów OBD
Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.

Stag 400dpi:

STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.


Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja
STAG 400 DPI.


STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.


Zalety instalacji STAG 400 DPI

  • precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny
  • utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
  • innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
  • automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
  • schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
  • zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
  • niezwykła precyzja autokalibracji.
  • wbudowany adapter OBDII/EOBD.
  • rozbudowany system autodiagnozy.
  • zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
  • mapa graficzna 3D.
  • obsługa dotrysków.
  • odczytywanie korekcji ECU.
  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
  • przejrzysty program do kalibracji.


Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:

  • ISO-15765
  • ISO-14230
  • ISO-9141

 

Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.

 

Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.