jak działa LPG-DIESEL

 

Nasza firma oferuje instalację LPG do samochodów z silnikami DIESLA

 

 

 

W silnikach Diesla tylko 70-80% ON ulega spaleniu reszta 20% ON zostaje niewykorzystana i przepada w układzie wydechowym pojazdu. Technologia podwójnego zasilania LPG 20% + ON 80% powoduje uratowanie 20% paliwa ON i zamianę tych standardowo przepadających 20% ON w energie. Tak, więc oszczędność ekonomiczna do 20% wydatków przedsiębiorcy na paliwo pochodzi z podania 20% paliwa LPG, które jest połowę tańsze ale przede wszystkim z uratowania 20% ON które poprzez połączenie z LPG ulega zamianie paliwa w energię. Dlatego wszystkie pojazdy mające podwójne zasilanie są mocniejsze do 30%, mają inny moment obrotowy i nie wymagają tzw. deptania w pedał gazu. Doświadczony kierowca jest w stanie bez problemu uzyskać 20% oszczędności ekonomicznej poprzez utrzymywanie pojazdu na obrotach jak na samym paliwie ON.

W przypadku wszystkich instalacji w naszym wykonaniu gaz podawany jest w stanie lotnym za pomocą wtryskiwaczy IV generacji, 1 szt. wtryskiwacza do 300 KM 2 szt. wtryskiwaczy powyżej 300 KM w miejscu około 15 cm przed turbiną. Dostępne są zbiorniki od 80L do 500L w zależności od potrzeb i miejsca w pojeździe. Podczas instalacji nie ingerujemy w żaden sposób w silnik ani jego układ dozowania paliwa. Silnik i jego układ spalinowy, kiedy poczuje odpowiednią moc poprzez dopalanie paliwa przez LPG sam poda mniej ON do uzyskania mocy, którą w tym samym czasie zażąda kierowca pojazdu. Dlatego instalacja ta nie ma żadnego wpływu na układ gdyż jest to układ zasilania w LPG, jako dodatkowy, dlatego kiedy gaz się skończy silnik będzie bez żadnego przestoju pracował na samym ON. Oszczędność jest w 20% paliwa LPG, które jest połowę tańsze od ON oraz w tym, że połączenie się LPG z ON powoduje dopalenie się około 20% ON dodatkowo. Zasilanie 100% ON ze względu na właściwości fizyko-chemiczne i pomimo bardzo silnych wtryskiwaczy nie pozwalają na uzyskanie z samego ON wykorzystania 100% energii. Dopiero dodanie 20% LPG w stanie lotnym do komory spalania powoduje możliwość uzyskania prawie 100% energii z podanych paliw.